מדיניות ביטול והחזרות
החזרות וביטולים דרך האתר בלבד
תנאים להחזרות, החלפות וביטול עסקאות שבוצעו דרך אתר https://orefmall.co.il בלבד:
ביטול הזמנת מוצרים שעדיין לא הגיעה אליכם:
ביטול הזמנה מכל סיבה שהיא שאינה תלויה בנו תחויב בדמי ביטול של 5% מערך ההזמנה או 100 ש”ח (הנמוך בניהם).
בביטול הזמנה עקב אי יכולת לשלם בכרטיס אשראי או בגלל אי קבלת אישור מחברת האשראי, לא תחויבו בדמי ביטול.
החלפה, או החזרת מוצר לאחר שהגיע לידיכם:
אם ברצונכם להחזיר/להחליף פריט שנמצא כבר בידיכם, תוכלו לעשות זאת תוך 14 ימים מיום הגעת המוצר אליכם.
וזאת על פי התנאים הבאים:
המוצר יוחזר כנגד הצגת חשבונית או פתק החלפה ובלבד שלא נעשה במוצר כל שימוש ו/או הוא יוחזר באריזתו המקורית כשהיא סגורה בסגירה המקורית שלו
הסכום שתקבלו כהחזר יינתן לכם באותה דרך ששילמתם כלומר זיכוי בכרטיס האשראי שלכם דרכו ביצעתם את התשלום. וזאת על פי לוח הזמנים של חברות האשראי ותנאיהן.
על הפריט להגיע עד 5 ימי עסקים מהודעת ההחזרה בדואר רשום בלבד (ליד: שם העסק ממנו רכשתם לכתובת:החנות ממנה רכשתם) או במידה ותחזירו את המוצרים באמצעות שליח – הלקוח מתחייב בזאת לדאוג לאריזת המוצר בצורה נאותה ומגינה באופן בו המוצרים לא יפגעו במהלך השליחה בחזרה אל החנות ממנה רכשתם. באם כללים אלו לא ימולאו על ידכם לא נוכל לבצע את ההחזרה.
דמי ביטול העסקה יהיה 5% מערך המוצר או 100 ש”ח (הנמוך מביניהם) והוא ינוכה מהסכום שיגיע אליכם בחזרה.
אישור העסקה כפוף לשני תנאים:
אישור חברת האשראי על תוקף הכרטיס ואישור הקנייה.
בעת קבלת המוצר באמצעות שליח על בעל הכרטיס להציג תעודת זהות ולחתום על ספח העסקה.
מוצרים שאזלו מהמלאי
אנו משתדלים להציג באתר את המוצרים הקיימים במלאי בזמן אמת, לעיתים אוזל מלאי של מוצר מסוים מבלי שהוספק להסירו מהאתר.
במקרה זה ייצור אתכם קשר נציג האתר לעדכנכם. סיגמה מרקטינג במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר.
במידה ויהיה מוצר אחר להציע, נעשה זאת כדי שתוכלו להמיר את הזמנתכם במוצר החלופי.
טעויות באתר ומחירים שגויים
צוות האתר עושה כל שיכולתו לתת את המידע המדויק והנכון, לגבי המוצרים ומחיריהם אולם לעיתים ייתכן שיופיעו טעויות בתיאור המוצרים או במחיריהם.
במקרה כזה צוות האתר יודיע ללקוח על הטעות וללקוח תהיה אפשרות לשנות את הזמנתו או לבטלה.
סיגמה מרקטינג במקרה זה אינה מתחייבת לספק את המוצר.