1. א. החלפות וזיכוי בגין מוצרים שנרכשו באתר ייעשו בהתאם למחיר ששולם בעד המוצרים כפי שמפורט בחשבונית הקנייה, לא יבוצע זיכוי עבור דמי משלוח.
ב. בהתאם לסעיף 1 א, במקרים שבהם לא בוצע חיוב בעבור המשלוח במעמד הרכישה, יבוצע זיכוי עבור המוצרים כפי שמופיע בחשבונית הקנייה בניכוי דמי משלוח בהתאם לסוג המשלוח (משלוח עם שליח- 50 ₪, משלוח בדואר רשום 15 ₪).
2. החזרת מוצרים תתאפשר בחנות אקססורז או באמצעות משלוח בדואר רשום או במשלוח אקספרס בתוך 21 ימי עסקים ממועד הרכישה. החזרת המוצר תתבצע אך ורק במידה והמוצר באריזתו המקורית, נושא תווית מקורית, אינו פגום ולא נעשה בו שימוש כלל. זאת בצירוף חשבונית קנייה ובכפוף לאמור בחוק.
3. החזרת מוצר תתבצע בהתאם לסוג המארז/סט שבו בוצעה הרכישה וכוללת את כל המוצרים הקיימים במארז/סט, לא ניתן להחזיר פריט בודד או חלק ממארז.
4. החלפת מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט בכפוף לזמינות המוצרים במלאי החנות.
5. על אף האמור:
א. לא תבוצע החלפה של מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט ויוצרו עפ"י דרישת לקוח (הזמנת מוצר בהזמנה אישית, תכשיטים הכוללים חריטה וכו').
ב. לא תתבצע החלפה של מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט ונמכרים באתר האינטרנט בלבד. בגין רכישות אלה יבוצע החזר כספי לאחר החזרת המוצרים בהתאם לתנאים המצוינים בחוק הגנת הצרכן לנושא ביטול עסקה.
5. אין במדיניות החזרת המוצרים של אקססורז כדי לגרוע מהוראות הדין. בפרט, אין באמור כדי לגרוע מזכות הלקוח לביטול עסקה, לרבות ביחס למוצרים המפורטים בסעיף זה, בהתאם להוראות חוק הגנת
הצרכן, התשמ"א-1981. לעניין ביטול עסקה – ר' להלן.
ביטול עסקה
לקוח המבצע רכישת מוצר/ים באתר החנות רשאי לבקש ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן (התשמ"א 1981- חוק הגנת הצרכן). הר"מ הינו תמצית החוק, בכל סתירה בין הר"מ לבין המופיע בחוק הגנת הצרכן המופיע בחוק הגנת הצרכן הוא הקובע.
1. לא תתאפשר ביטול עסקה בגין מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט ויוצרו עפ"י דרישת לקוח (הזמנת מוצר בהזמנה אישית, תכשיטים הכוללים חריטה וכו'), אלא במקרים של פגם במוצר שסופק ו/או מוצר שונה מזה שהוזמן ו/או בשל חוסר התאמה בפרטיו של המוצר שפורסמו באתר. במקרה של פגם במוצר תתאפשר ביטול עסקה רק במידה ולא ניתן ספק מוצר זהה תקין.
2. לוחות זמנים לביטול עסקה יהיו כדלהלן (לפי המאוחר מבינהם):
א. בתוך 21 ימי עסקים ממועד ביצוע הרכישה.
ב. 14 ימים מיום קבלת המוצר.
3. ביטול עסקה יתאפשר באמצעות הגעה לחנות אקססורז או פנייה טלפונית לטלפון 052-3168813 ובצירוף בקשה בכתובת הדואר האלקטרוני [email protected]. בצירוף הבקשה יש לציין שם, משפחה, ת.ז וחשבונית של העסקה.
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר תחייב אקססורז את הצרכן בדמי ביטול בסכום 5% אחוז ממחיר הרכישה או 100 ₪ לפי הנמוך מבינהם.
בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר האינטרנט של אקססורז אשר כללה שיחה טלפונית, יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים ממועד ביצוע העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי המאוחר.
מדיניות החלפות, החזרות וביטולים כתובים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומתייחסים לשני המינים.
חוות דעת על החנות
לא נמצאו חוות דעת